• Foto van schrijverBKG

Lente concert - Five Seasons

Bijgewerkt op: 17 nov. 2018

Op 2 juni 2018 werd er in samenwerking met Stichting Samen Doen een lente concert georganiseerd. De uit Wiesbaden, Duitsland, afkomstige koor de Five Seasons gaven een spectaculair optreden in De Grote kerk in Muiden.

Organisatrice Tineke van der Vorst verteld zelf:

Het publiek heeft genoten van het optreden!

Een staande ovatie welverdiend! De Five Seasons uit Wiesbaden gaven vanavond in de Grote Kerk in Muiden een prachtig concert ter gelegenheid van hun 20 jarige jubileum en ter nagedachtenis aan onze onlangs overleden oprichtster, Astrid Praag. Het koor zong liederen uit verschillende genres en het publiek heeft enorm genoten van de show! De akoestiek was fenomenaal en het gezang was prachtig! De dirigent/pianist speelde gepassioneerd en bevlogen en de organisatie was tot in de puntjes top geregeld! Al met al was het een zeer geslaagde avond. Met dank aan allen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.

44 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Uurtje over?