• Foto van schrijverBKG

Het heerlijk avondje is gekomen

Bijgewerkt op: 11 aug. 2018

Muiden, 6 december 2017

Wat een feest was het bij Samen Doen op 4 december jl.! Vanwege de verjaardag van Sinterklaas werd er eenmalig uitgeweken naar de maandagavond op de P.C. Hooftschool in Muiden. En dat is niet stilletjes aan onze gasten voorbij gegaan! Een gezonde maaltijd met een verrassende pepernotentiramisu - gemaakt door Dirk Jan - als dessert werd voorgeschoteld en er is van gesmuld. Maar niet alleen heeft iedereen van het eten en de gezellige liedjes genoten, het was ook lachen, gieren, brullen toen iedereen stuk voor stuk op de schoot van Sinterklaas geroepen werd. Een prachtig gedicht voorgedragen door Zwarte Piet maakte het compleet. Bij de koffie werden alle gasten getrakteerd op een heerlijke speculaaspop, geschonken door het C.O.F..

De vrijwilligers en stagiaires hebben weer hard gewerkt om ook van deze bijzondere avond weer iets lekkers en gezelligs te maken. Maar ook willen wij onze dank uiten naar Gemeente Gooise Meren! Dankzij hun was de weg naar de Prinses Irenestraat weer begaanbaar gemaakt waardoor sommige van onze gasten met gemak opgehaald en weer weggebracht konden worden. Enorm bedankt voor jullie medewerking hierin!

Hieronder volgt een collage van onze gezellige avond! Nu gaan we ons klaarmaken voor de kerstlunch welke 22 december a.s. plaats zal vinden in de Kazerne.

17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Uurtje over?