Samen Doen

Samen luisteren

Samen doen is

samen leven

Binnen de gemeente Gooise Meren wonen en werken veel verschillende mensen. Door die verscheidenheid kan de sociale samenhang in buurten en wijken onder druk komen te staan: mensen leven langs elkaar heen, raken geïsoleerd, komen buiten de
samenleving te staan. Om daar wat aan te doen, zorgt de Stichting Samen Doen in Muiden en Muiderberg voor drempelloze ontmoetingsplaatsen: plekken waar
inwoners gemakkelijk met elkaar in contact kunnen komen. Voor nieuwe inwoners van Muiden is dat een mooie gelegenheid om met stadgenoten kennis te maken.

Doe mee!

Samen Doen organiseert diverse activiteiten voor onze ouderen en alleenstaanden, waaronder samen koken en eten, het organiseren van lunches en het kweken van groenten in moestuintjes. Ons motto is: samen doen we meer. Daarom zijn we ook altijd op zoek naar nieuwe partners. Heb je een idee, wil je helpen of weet je een sponsor? Neem dan contact op via 06 - 232 886 64 of stuur een e-mail naar: stichtingsamendoen@gmail.com.